Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Rozbudowa pawilonu dla antylop
- Przedmiot zamówienia
- Rozbudowa pawilonu dla antylop
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Wadium
- 5.000,00 PLN
- Województwo
- ŚLĄSKIE
- Powiat
- Chorzów
- Miasto
- Chorzów
- Ulica
- inne Promenada gen. Jerzego Ziętka
- Numer budynku
- 7
- Data publikacji od
- 2019-06-03
- Data publikacji do
- 2019-12-05
- Termin składania ofert
- 2019-06-18 10:00
Opis ogólny:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka ścianki istniejącego budynku hodowlanego wraz z podokiennikiem, demontaż pokrycia z blachy na dachu istniejącym w miejscu wpięcia się z nowym dachem, demontaż rynien i rur spustowych od strony dobudowy, demontaż i ponowny montaż istniejącego ogrodzenia, demontaż skrzynki elektrycznej, budowa nowego budynku hodowlanego dla antylop, zagospodarowanie terenu wokół budynku oraz wykonanie robót remontowych w istniejącym budynku.
1. Budowa budynku hodowlanego dla antylop.
Zakres prac budowlanych obejmuje poniższe prace budowlane i instalacyjne:
- prace ziemne związane z fundamentowaniem,
- wykonanie ław fundamentowych żelbetowych oraz ścian fundamentowych z bloczków
betonowych wraz z izolacjami termiczną i przeciwwilgociową ,
- wymurowanie ścian nadziemia z bloczków PGS ,
- wykonanie konstrukcji drewnianej dachu (ustrój krokwiowy) z pokryciem blachodachówką,
- wykonanie izolacji termicznej oraz paroizolacji dachu wraz z obłożeniem krokwi płytami GK,
- wykonanie tynków wewnętrznych tradycyjnych, tynków zewnętrznych: do wysokości okien tynk
cienkowarstwowy powyżej cementowo-wapienny
- wykonanie posadzki betonowej na gruncie,
- wykonanie przegród boksów hodowlanych systemowych z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych, zamykanych drzwiami przesuwnymi, część nieprzezierna z wypełnieniem ze sklejki wodoodpornej,
- montaż ślusarki drzwiowej, drzwi wyposażone obustronnie w zasuwę bramową oraz obustronny
uchwyt do ich otwierania,
- montaż ślusarki okiennej na bazie wkładów ze szkła niskoemisyjnego i profili okiennych PCV
zabezpieczonej osłonami z siatki,
- montaż wentylacji grawitacyjnej ,
- montaż instalacji wod.kan. z zabudową szamba,
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podstawowego (gniazda 400/230V) ,
- montaż instalacji oświetleniowej na bazie opraw LED zwieszanych,
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,
- wykonanie instalacji c o z montażem nowego kotła elektrycznego,
- montaż ogrodzenia z demontażu.
2. Remont budynku hodowlanego.
Zakres prac remontowych obejmuje poniższe prace:
- wymiana okien w ilości 8 sztuk z montażem osłon z siatki,
- remont drzwi wejściowych w ilości 4 sztuk,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
- wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę,
- wymiana orynnowania,
- wymiana lamp oświetleniowych – 3 szt.,
- remont ścian wewnętrznych i zewnętrznych,
- remont przegród boksów wewnątrz budynku.
Cały zakres prac wykonać w oparciu o dokumentację projektową:
1. Projekty: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
3. Przedmiary robót.
UWAGA:
Dowóz materiałów budowlanych na plac budowy oraz wywóz materiałów i gruzu z rozbiórki może być realizowany w godzinach od 7.00 do 9.00.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.
1. Za równoważne uznane będą urządzenia i materiały spełniające poniższe warunki:
· Parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w dokumentacji projektowej,
· Geometria, faktura, kolorystyka urządzeń i materiałów nie wpływa na przyjęte rozwiązania architektoniczno-konstrukcyjne,
· Nie prowadzą do zmiany rozwiązań projektowych,
2. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, oferty zostaną odrzucone jako niezgodne z wymaganiami SIWZ.
3. Nie umieszczenie w ofercie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej.
Warunki realizacji zamówienia.
Zamawiający informuje, że prace wykonywane będą w obiektach czynnych, co może wiązać się z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót. Wykonawca uwzględniać musi ewentualne, mogące mieć wpływ na termin realizacji zamówienia, przerwy w wykonywaniu prac oraz konieczność dodatkowego wygrodzenia terenu budowy od czynnych wybiegów.
Do obowiązku Wykonawcy będzie wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne Urzędu Miasta Chorzów wszystkich elementów zrealizowanego zadania inwestycyjnego.
4. Termin wykonania zamówienia.
Do 4-ch miesięcy od daty przekazania placu budowy.