Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-08-10 10:35:41  Adam Południak

Załączono plik 798470

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3182514
user_idpuste512137
fobject_idpuste798470
resource_idpuste107
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste13335
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-08-10 10:35:41  Adam Południak

Załączono plik 819582

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3182515
user_idpuste512137
fobject_idpuste819582
resource_idpuste107
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste13335
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 08:56:44  Adam Południak

Utworzono ofertę pracy 13335 o nazwie 'Referent ds. dydaktyki i promocji'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste13335
namepusteReferent ds. dydaktyki i promocji
shortpusteŚląski Ogród Zoologiczny z siedzibą w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. dydaktyki i promocji
fullpuste

 

Śląski Ogród Zoologiczny z siedzibą w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7

ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent ds. dydaktyki i promocji

 

Liczba wakatów: 1 etat,

Wymiar czasu pracy: pełny etat,

Wykształcenie i staż pracy:

  1. Studia wyższe

 

 

Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo polskie

  2. Wykształcenie wyższe – preferowane o kierunkubiologia, zootechnika ( lub pokrewne – wymagana jest znajomość zagadnień z zoologii, ekologii, ochrony przyrody)

  3. Obsługa komputera.

  4. Posiadanie prawa jady kat B

  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych

  6. Nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

Wymagania dodatkowe:

 

 

  1. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży w ogrodzie zoologicznym, botanicznym lub innych ośrodkach edukacji ekologicznej oraz w placówkach oświatowych.

  2. Umiejętność pracy w zespole

  3. Pracowitość, samodzielność, sumienność.

  4. Kreatywność, pomysłowość, optymistyczne usposobienie, umiejętności interpersonalne (w tym m.in. umiejętność nawiązywania kontaktów z innymi, zdolności komunikacyjne, bezkonfliktowość)

  5. Zorientowanie na osiągnięcie celu oraz motywacja do zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.

  6. Umiejętność zarządzania czasem.

  7. Zainteresowania przyrodnicze, dobra kondycja fizyczna i gotowość do pracy w terenie ZOO, zamiłowanie do pracy z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjność.

  8. Szeroka wiedza biologiczna

  9. Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.

  10. Umiejętność redagowania pism służbowych, tekstów naukowych i popularnonaukowych, a także informacji prasowych, internetowych oraz postów publikowanych w mediach społecznościowych.

  11. Znajomość podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia przyrodniczego i biologicznego w poszczególnych typach szkół.

  12. Znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office, programy graficzne)

 

 

Zakres obowiązków:

 

  1. Propagacja działalności Europejskiego Stowarzyszenia Ogrodów Zoologicznych i Akwariów (EAZA) oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego na rzecz ochrony przyrody.

  2. Inicjowanie działań o charakterze edukacyjnym oraz działań służących poprawie wizerunku zoo.

  3. Udział w projektowaniu i realizacji kampanii edukacyjno-informacyjnych.

  4. Organizacja oraz aktywny udział w wydarzeniach edukacyjnych i okolicznościowych odbywających się na terenie zoo oraz poza nim.

  5. Udział w targach oraz wydarzeniach promocyjnych odbywających się poza terenem ogrodu.

  6. Dokumentacja fotograficzna bieżącej działalności zoo.

  7. Pozyskiwanie środków zewnętrznych służących realizacji zadań sekcji.

  8. Sporządzanie analiz i sprawozdawczości z zakresu prowadzonych zagadnień.

  9. Określanie potrzeb w zakresie gospodarki materiałowej i konserwacyjno-remontowej dla sekcji.

  10. Opracowywanie rocznych zbiorczych planów zaopatrzenia materiałowo-technicznego oraz okresowych planów zaopatrzenia właściwych dla sekcji.

  11. Planowanie i realizacja zakupów materiałów dla sekcji zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i wewnętrznymi regulaminami.

  12. Gospodarka środkami rzeczowymi znajdującymi się w dyspozycji ogrodu, w zakresie odpowiedzialności sekcji za określone składniki, wnioskowanie o likwidację niepełnowartościowego majątku.

  13. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w jednostce.

  14. Planowanie oferty edukacyjnej zoo dla różnych grup wiekowych.

  15. Opracowywanie nowych tematów zajęć oraz zabezpieczenie potrzebnych materiałów dydaktycznych.

  16. Prowadzenie zajęć edukacyjnych różnego typu.

  17. Oprowadzanie grup zorganizowanych po zoo (nie tylko w ramach zajęć).

  18. Bieżące prowadzenie rejestru zrealizowanych zajęć edukacyjnych.

  19. Projektowanie i prowadzenie ewaluacji podejmowanych działań edukacyjnych.

  20. Udział w organizacji wystaw, prelekcji i spotkań edukacyjnych na terenie zoo (np. tworzenie stolików informacyjnych z okazji wybranych dni w kalendarzu ekologicznym) oraz poza nim (np. współpraca z kinami, domami kultury).

  21. Organizacja konkursów przyrodniczych dla dzieci i młodzieży (przygotowywanie regulaminów, wysyłka informacji do placówek edukacyjnych, pozyskiwanie patronatów, et.).

  22. Udział w przygotowywaniu treści na stronę internetową oraz materiałów publikowanych w mediach społecznościowych.

  23. Inne obowiązki zlecone do realizacji przez Dyrektora i bezpośredniego przełożonego.

 

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. Curriculum Vitae

  2. List motywacyjny

  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  5. Kserokopie świadectw pracy,

  6. Kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów.

  7. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,

  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,

  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

 

Warunki pracy na stanowisku:

 

  1. Praca wykonywana w budynku Dyrekcji Śląskiego Ogrodu Zoologicznego – budynek piętrowy bez windy.

  2. Praca wykonywana w terenie przy oprowadzaniu wycieczek.

  3. Praca wg harmonogramu ( także w dni wolne od pracy)

 

 

Informujemy , iż w miesiącu czerwcu 2020r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% .

 

 

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

 

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w dziale kadr Śląskiego Ogrodu Zoologicznego lub przesłać drogą pocztową do dnia 15 lipca 2020r. do godz. 15.00w zamkniętej kopercie, oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z podaniem stanowiska będącego przedmiotem naboru.

  2. Oferty, które wpłyną do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.zoo.silesia.ploraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 w Chorzowie.

 

Do pobrania:

 

  1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym.

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

  3. Wzór oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o korzystaniu w pełni z praw publicznych, o nie byciu prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.


 

Dyrektor

Śląskiego Ogrodu Zoologicznego

Jolanta Kopiec

joboffertype_idpuste1
employmenttype_idpuste17
educationpuste3
user_idpuste512137
resource_idpuste107
language_idpuste1
occupationpusteReferent ds. dydaktyki i promocji
deadlinepuste2020-07-15
publishfrompuste2020-07-01
publishtopuste2020-08-15
slugpustereferent-ds-dydaktyki-i-promocji
2020-07-02 08:56:44  Adam Południak

Pole slug zmieniło wartość z 'referent-ds-dydaktyki-i-promocji' na '13335_referent-ds-dydaktyki-i-promocji'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugreferent-ds-dydaktyki-i-promocji13335_referent-ds-dydaktyki-i-promocji
2020-08-10 10:35:41  Adam Południak
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2020-08-16 05:28:12 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..